I vores app er der kun fordele på menuen.
Sådan gør du for at få dine Rewards
Ofte stillede spørgsmål
Nyd hurtig og nem bestilling krydret med løbende nyheder og eksklusive tilbud.
Hvor er vi glade for, at du spørger. Appen kan hentes på Google Play og Apple App Store. For at slide direkte til, hvor det sker, klik på et af ikonerne.
Din voucher findes i din "wallet" nederst i højre hjørne. Har du flere vouchers (heldige asen!), skal du blot swipe mellem dem.
Din voucher tilføjes ved sidste step i bestillingen inden betaling. Har du problemer, giver du os bare et kald!
Godt spørgsmål! Når du har har swipet (mad, ikke mennesker) og betalt, sker følgende tre ting (hold nu fast):
1) Du modtager bekræftelse fra baren om, at din mad nu omhyggeligt tilberedes.
2) Du modtager besked om, hvornår din mad er klar.
3) Du modtager besked om, at din mad nu er klar til afhentning.
Alle disse dejlige beskeder modtager du under "Profile" nederst i højre hjørne. [Tilføj screenshots]
Vi kan alle sammen komme til at være lidt hurtige, så har du indtastet forkert afhentningstidspunkt, kan du ringe til den pågældende bar på 33210121.
Hvis du har fortrudt, forskudt eller fordrejet din bestilling, kan du annullere den ved at ringe til den pågældende bar på 33210121.
Hvis du ikke kan tilføje dit kort, skyldes det i de fleste tilfælde, at dit kort ikke er opdateret hos NETS. De har lavet en opdatering vedrørende online handel, hvilket betyder, at du muligvis skal opdatere hos dem. Det kan du gøre her. Vær opmærksom på, at NETS vil bede dig om to koder. Den første modtager du via sms, mens den anden er din egen private kode.
Hvis du gerne vil dele din personligt byggede poké bowl med resten af holdet, skal du blot oprette én, hvorefter du kan trykke "tilføj kopi". Gør det, lige så mange gange og lige så ofte du har lyst.
Hvis du af den ene eller tredje grund har brug for at slette dine kortoplysninger, kan det gøres under "Profile" nederst i højre hjørne. Herefter vælger du "Betalingskort", hvor du frit kan slette og tilføje.
Vidste du, at der hver dag sendes 100 millioner spam-mails? Vores er ikke en af dem, men nogle gange kan dit mailprogram godt tro det. Tjek derfor den mappe. Er mailen stadig ikke at finde, kan du skrive til os på info@oliolipoke.com, så hjælper vi dig fluks.
Dobbelt op er jo godt, men ikke hvis det ikke var intentionen. Skulle det ske, skal du skrive en mail til os på info@oliolipoke.com med dit fulde navn samt den mail, din profil er oprettet med.
Ups! Det kan ske, at der sker en fejl. Skulle du opleve det, vil vi meget gerne gøre det godt igen. Skriv til os på info@oliolipoke.com, så vender vi tilbage til dig inden for 24 timer.
Man optjener sine point, efter man har hentet eller fået leveret sin mad. Dine point bliver registreret henover flere bestillinger, så du ikke behøver at gå all in, på en bestilling.
Hvis du optjener flere point end nødvendigt i din akutelle challenge, så vil de blive automatisk overført til din næste aktive challenge.
Gavekort fungerer ikke som point i vores challenges.
Når man har færdiggjort sin challenge, vil voucheren automatisk overføres til din wallet.